Uitstekende service

Beste prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering

Klantenservice & Contact

Veelgestelde vragen:

Waar kan ik de levertijd vinden?

De levertijd per artikel vind je op de productpagina, boven de prijs in het groen aangegeven.

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Indien je bestelde artikelen op voorraad zijn, streven wij ernaar jouw pakket binnen 1-4 werkdagen te bezorgen. Echter kan het voorkomen dat één van jouw artikelen nog niet op voorraad is of vanuit een ander magazijn verstuurd wordt. Controleer daarom altijd de levertijd die aangegeven staat bij het artikel wat je bestelt.

Zodra je bestelling is overgedragen aan één van onze vervoerders, ontvang je een track & trace link waarop je de bestelling kunt volgen.

Ik heb geen track & trace link ontvangen, wat nu?

Indien je een bestelling hebt geplaatst, streven wij ernaar om deze zo snel mogelijk te verzenden. Controleer de levertijd die aangegeven staat in de advertentie. In de meeste gevallen ontvang je binnen die termijn de track & trace link per e-mail. *Let op! In sommige gevallen beland deze e-mail in de spam-box.

Toch geen mail ontvangen? Vervelend! Het spijt ons voor het ongemak en we helpen je graag verder. Neem contact op met onze klantenservice en wij zoeken zo spoedig mogelijk uit waar het pakket zich bevindt.

Waarom wordt mijn bestelling in delen geleverd?

Indien je meerdere artikelen hebt besteld, kan het voorkomen dat dit in verschillende pakketten wordt bezorgd. De reden daarvoor is dat sommige artikelen vanuit verschillende magazijnen worden verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij werken hard aan het verbeteren van onze processen.

Kan mijn levering ook op een etage worden bezorgd?

Dat kan! Echter, mocht je bestelling een groot meubel bevatten (zoals een bank of boxspring), kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor het bespreken van de opties. Het is mogelijk dat onze vervoerders extra personeel nodig hebben voor het tillen van grote meubels. In dat geval wordt er een toeslag van €35 gerekend.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien je bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn, kunnen wij deze annuleren. Probeer zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Indien het te laat is om deze te annuleren, kun je eventueel de levering weigeren aan de deur. Het pakket gaat dan automatisch retour en vanaf het moment dat het in ons magazijn aankomt ontvang je binnen 14 dagen de creditering van het aankoopbedrag.

(Een deel van) mijn aankoop is beschadigd, wat nu?

Oei! Dat is vervelend. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we willen je graag een passende oplossing aanbieden. Stuur onze klantenservice een mail met daarin een foto van de klacht. Wij kunnen dan zo snel mogelijk beoordelen hoe we dit probleem voor je gaan oplossen.

Mijn levering is niet (op tijd) binnengekomen, wat nu?

Oei! Dat is vervelend. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we willen je graag een passende oplossing aanbieden. Stuur onze klantenservice een mail met daarin jouw ordernummer en wij gaan direct aan de slag om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt. In de tussentijd kun je eventueel zelf alvast een extra controle uitvoeren:

  1. Controleer de track & trace link die wij per mail hebben verstuurd. Deze kan mogelijk ook in de spam- box zijn beland.
  2. Controleer in de bestelbevestiging of jouw bezorgadres volledig kloppend is.
  3. Controleer de brievenbus voor een niet-thuis bericht.
Kan ik mijn bestelling omruilen of retourneren?

 Dat kan binnen een termijn van 14 dagen! Klik hier om je pakket te retourneren, je kan dan de retour aanmelden.

Na het doorlopen van de stappen, kun je een retourlabel downloaden. Dit label plak je op het pakket om het retour te sturen naar ons magazijn. Breng jouw pakket naar het dichtstbijzijnde verzendpunt. Zodra het pakket door ons is ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 7 dagen crediteren.

*Let op! Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden in ontvangst zijn genomen.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen die niet in de originele verpakking retour komen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

In geval van een omruiling gelden de gebruikelijke retourstappen zoals bovenstaand weergegeven. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening en het nieuwe pakket wordt kosteloos voor je verzonden.

Wat zijn de retourkosten?

Wij willen graag de klant een eerlijk tarief aanbieden voor de retourkosten. Echter zijn onze artikelen zeer verschillend van afmeting, waardoor de retourkosten ook uiteen lopen. Om iedereen een eerlijke prijs te geven, berekenen wij de retourkosten op basis van het formaat. Ten slotte worden de prijzen vanuit transportbedrijven ook op deze manier berekend. Tijdens het aanmelden van de retour, krijg je de retourkosten van jouw bestelling te zien. Voor meer informatie, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien je bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn, kunnen wij deze wijzigen. Probeer zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Indien het te laat is om deze te wijzigen, kun je eventueel de levering weigeren aan de deur. Het pakket gaat dan automatisch retour en vanaf het moment dat het in ons magazijn aankomt ontvang je binnen 14 dagen de creditering van het aankoopbedrag. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op over de alternatieve artikelen en de verdere afhandeling daarvan. Helaas is het niet mogelijk om je afleveradres of tenaamstelling te wijzigen. Volg hiervoor bovenstaande stappen of neem contact met ons op voor een aangepaste bestelling.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik het geld terug?

Zodra je bestelling bij ons magazijn is aangekomen, wordt jouw aankoopbedrag binnen uiterlijk 7 dagen gecrediteerd. Is dit niet gelukt? Het spijt ons voor het ongemak. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Kan ik artikelen komen bezichtigen of afhalen?

 Helaas is hier op dit moment nog geen mogelijkheid voor. 123Vloerkleed is enkel een online webshop, zonder showroom of intern magazijn. Mocht er iets onduidelijk zijn of heb je vragen over een artikel? Neem gerust contact met ons op en wij zorgen dat je wordt voorzien van de juiste informatie door één van onze product experts.

Wat zijn de contactgegevens en openingstijden van de klantenservice?

Ons klantenserviceteam staat van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 voor je klaar.

Stuur ons een e-mail of bel ons en één van onze medewerkers zal je zo spoedig mogelijk te woord staan.

E-mailadres: [email protected]

Telefoonnummer: +31 (0)85 0043855

Let op! Wij streven ernaar om zoveel mogelijk telefonisch bereikbaar te zijn. Helaas is het op sommige momenten erg druk en hebben wij ons team hard nodig om op tijd te kunnen reageren op onze e-mails. Het spijt ons als het niet is gelukt! Stuur ons gerust en mail en wij helpen je zo snel mogelijk verder.

Welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Voor alle informatie rondom betaalmethodes, verwijzen we je vriendelijk door naar onderstaande link:

https://www.123vloerkleed.nl/service/betaalmethoden/

Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op!

Kan ik de factuur van mijn bestelling inzien?

Indien je graag een factuur wenst te ontvangen van jouw bestelling, neem contact op met onze klantenservice en vermeld jouw ordernummer in de mail. Zij sturen je zo spoedig mogelijk de factuur van je bestelling op.

Kan ik een stofstaaltje bestellen?

Wij begrijpen als geen ander dat het soms moeilijk is om van een afstand te beslissen of het artikel geschikt is voor jouw interieur. Neem gerust contact op met onze klantenservice en wij bespreken graag de mogelijkheden om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken!

Kan ik een kortingscode ontvangen?

Onze visie is om iedereen te voorzien van een artikel met de béste kwaliteit, voor de béste prijs. Echter begrijpen wij dat iedereen graag zo voordelig mogelijk wil winkelen. Om die reden bieden wij een eenmalige korting aan bij het inschrijven van onze nieuwsbrief van €10 bij besteding van €75. Daarnaast blijf je zo altijd op de hoogte van onze nieuwe acties en ontvang je leuke kortingscodes op geselecteerde artikelen.

Kan ik advies krijgen over producten?

Natuurlijk! Leuk dat je interesse hebt in ons assortiment. Ons team staat altijd klaar om je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt. Neem gerust contact met ons op en we helpen je met alle plezier verder.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen voor mijn bestelling?

Indien je een artikel op een eigen gekozen moment of later moment wil ontvangen, neem vóór het plaatsen van je bestelling even contact op met onze klantenservice. In sommige gevallen is dit niet mogelijk in verband met een variabele voorraad. In andere gevallen kunnen wij met jou meedenken en de opties bespreken.

Is mijn artikel op voorraad?

Je kunt ervan uitgaan dat alles wat je in jouw winkelmandje kunt doen, op voorraad is!

*Let op! Heb je een groot meubel besteld (zoals een bank of een boxspring), dan kan het zijn dat dit artikel speciaal voor jou gemaakt wordt op het moment dat je hebt besteld. In dat geval is de levertijd langer dan je van ons gewend bent. Kijk daarom altijd goed naar de levertijd die in het groen staat aangegeven op de productpagina.

Wij streven ernaar om ten alle tijden naar tevredenheid te leveren. Echter komt het bij uitzondering voor dat jouw bestelde artikel nét op het moment van bestellen uit voorraad raakte door een andere bestelling. Dat spijt ons heel erg. In dat geval nemen wij contact met je op en bieden we jou een korting aan van 10% op een alternatief artikel.

Hoe meet ik de afmetingen voor mijn vloerkleed op?

 Om de juiste afmetingen van jouw vloerkleed op te meten, meet je de breedte op van je bank of meubel waar het naast komt te liggen. Tel hier ongeveer 30 centimeter bij op, voor de juiste breedte van het kleed. Houd er ook rekening mee dat het kleed zo’n 15 cm onder de bank wordt geschoven. Zo houd je aan alle kanten rondom de bank zo’n 15 cm van het kleed over en vult hij perfect jouw ruimte op!

Komt het kleed niet aan een meubel te liggen? Meet goed de ruimte op en bepaal waar het kleed komt te liggen. TIP! Zet het oppervlak af met schilders tape in het formaat van het beoogde kleed. Zo voorkom je dat het kleed geretourneerd moet worden.

Contact:

Heeft u een vraag over uw bestelling of één van onze producten? Stel uw vraag telefonisch aan onze klantenservice! Onze telefonische servicedesk is op de volgende tijden geopend:

Maandag: 10:00 - 12:30

Dinsdag: 10:00 - 12:30

Woensdag: Gesloten

Donderdag: 10:00 - 12:30

Vrijdag: 10:00 - 12:30

Bel ons op +31 (0)85 0043855, en wij staan u zo snel mogelijk te woord.

Wij zijn altijd bereikbaar per mail. Stuur uw vraag naar [email protected], en wij zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden.