Uitstekende service

Beste prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering

Verzending & Retouren

Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang jij deze code per email, waardoor jij de levering kunt volgen.

Vanwege een enorm drukke periode rondom Black Friday kunnen de leveringen wat langer duren dan verwacht. Wij werken met man en macht om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te leveren. Wordt jou pakket verzonden via HST, maak je dan geen zorgen. De bestelling is onderweg.

Levering

De levering verschilt per artikel. Bij elk artikel vermelden we de levertijd. Deze levertijd geeft aan hoelang de verzending kan duren.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren. Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product. Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht. Ook als het product niet in de originele verpakking retour is ontvangen, gaan wij niet over tot creditering.

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen: 1 Ga via de knop retour aanmelden naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres. 2 Doorloop alle stappen. 3 Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor. 4 Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.

Retour aanmelden

Afwijkende retourvoorwaarden bij grootverpakkingen

Wanneer je een product wilt retourneren dat niet met de reguliere post is bezorgd, kun je in de portaal een geschikte vervoerder kiezen. Mocht je hier niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Let op; tarieven voor verzending variëren per vervoerder.

Het product kan bij grootverpakkingen naar verschillende locaties gezonden worden. Dit proces houden wij graag in de hand. Soms moet het product rechtstreeks terug naar de leverancier, en kan dus niet worden afgegeven op een regulier afhaalpunt.

Let op dat bij grootverpakkingen ook andere tarieven worden gerekend voor een retour. Hierbij wordt gekeken naar de afmetingen en gewicht van pakket.

Ons e-mailadres is: [email protected] en wij ontvangen je e-mail graag onder het kopje: Retour grootverpakking met daarachter het ordernummer. Wij danken je voor je begrip en medewerking!

Er zijn een aantal producten waarop afwijkende retourvoorwaarden van toepassing zijn.

Het gaat hierbij om:

  1. Vouchers, cadeaukaarten en andere digitale producten die reeds in gebruik genomen zijn;
  2. Levende producten zoals planten. Dit omdat het bederfelijke producten betreft.

Mag mijn bestelling geretourneerd worden?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren: Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. Artikelen die niet in originele verpakking retour komen.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Nadat je, je retour hebt aangemeld, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na het ontvangen van je product. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, exclusief verzendkosten.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. Neem bij ontvangst van een beschadigd artikel, contact met onze klantenservice op via; [email protected]. De retourkosten variëren evenals de gekozen vervoerder. Hierbij wordt gekeken naar de grootte en gewicht van het pakket.

Afwijkende retourvoorwaarden

Er zijn een aantal producten waarop afwijkende retourvoorwaarden van toepassing zijn. Het gaat hierbij om:

  • Vouchers, cadeaukaarten en andere digitale producten die reeds in gebruik genomen zijn;
  • Levende producten zoals planten. Dit omdat het bederfelijke producten betreft.
  • Tweede kans en Laatste kans producten. Bij een retour ontvang je een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op. [email protected] Wij streven ernaar om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.